#közösségi marketing

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek
 

Sötéten látják a jövőt a magyar kisvállalkozások, ezért nagy átalakításokat terveznek

A magyar kis- és középvállalkozások (kkv) marketingesei közel 73 százaléka gazdasági visszaesésre számít a következő évben, erre készülve azt tervezik, hogy növelik a hirdetési költségüket és a kommunikációs aktivitásukat. Többek között ez derült ki a Liftup képzési platform friss felméréséből, amelyben a a közösségi médiás jelenlétről és a metaverzumról is kérdezték a hazai cégek szakembereit.

hvg.hu hvg.hu

Horroráron tarolnak a dizájncuccok, vagy csak nekünk nem telik rá?
 

Horroráron tarolnak a dizájncuccok, vagy csak nekünk nem telik rá?

Biciklikormányból készült asztali lámpa 55 ezer forintért, kerékpáros láda 40 ezerért, kézzel varrt hátizsák is 40 rugóért. A klasszikus technológiai startupok térnyerését megirigyelték a dizájnosok is. Ám ha nem is hoznak létre az iparágat felforgató innovációt, közös bennük, hogy megkérik „találmányaik” árát. De meddig lehet elmenni ezzel – vagy a másik oldalról nézve: van-e elég vásárló, aki hajlandó ilyen mélyen a zsebébe nyúlni, hogy egyedi, személyre szabott kiegészítők birtokosa legyen?

Varga Szabolcs Varga Szabolcs

Szokott kampányolni karácsonykor? Pedig nagyon megéri!
 

Szokott kampányolni karácsonykor? Pedig nagyon megéri!

Alig több mint egy hónap van karácsonyig, a legtöbb cég már megkezdte az ünnepi vásárlásra ösztönző kommunikációs kampányát. Ha ön még nem, gyorsan vágjon bele, mert a sikeres kampányból származó extra bevétel bőségesen meghálálja a ráköltött összeget.

hvg.hu hvg.hu

Redukálja közösségi marketing költségeit! Mutatjuk hogyan!
 

Redukálja közösségi marketing költségeit! Mutatjuk hogyan!

Miután tőzsdére ment a Facebook, megnövekedtek a céges rajongói oldalak hirdetési költségei. A legnagyobb közösségi oldal befektetői ugyanis profitot szeretnének, ehhez pedig a céges felhasználókat próbálják több fizetett hirdetésre ösztönözni. Már nem elég, ha egy rajongói oldalon rendszeresen jelennek meg a bejegyzések, ugyanis a jobb oldalt lévő fizetett hirdetések közel ötször hatékonyabbak. De vajon megéri-e egy kisvállalkozásnak a szűkös marketingbüdzséből erre áldozni?

hvg.hu hvg.hu